it´s only in your mind

Känner obehag i hela kroppen. Jag är röksugen. Ännu har jag inte tagit nikotinplåstret men snart klarar jag mig inte längre. Tycker synd om mig själv, jag är ynklig. Liten.
Barnen kommer snart hem och jag fasar för att jag ska omvandlas till en sabeltandad morsa och löpa amok här hemma. För det gör jag, även som rökare.

Ska på föräldramöte på Tristans dagis, detta är det drygaste jag vet. Massa blah blah, duktiga mammor i trendiga kläder och pappor i kostym. Mammorna ser likadana ut, typ som dockorna i Disneys tomtefabrik. Och så jag, den märkliga morsan som hade kunnat komma från en annan planet.

Barnen har kommit... den sabeltandade morsan väcks till liv och överväger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0