orienterande recit/egenutfrågning

- Vem är du?
- En svår fråga. För att fatta mig kort så är jag en kvinna, mamma, hustru och matte. Närmar mig tjugotio (30).

- Har du några intressen?
- Ja men inte i praktiken.
- Vad menar du? Kan du utveckla det?
- Jag är intresserad av några saker och målar upp en bild av att jag är skitgrym men egentligen gör jag inget och händer det att jag får tummarna loss så avslutar jag ändå inte det. Faktum är att jag aldrig har lyckats att avsluta något.

- Favoritmat?
- Allt som saknar ögon samt det jag inte har lagat.

- Musiksmak?
- Soul, Jazz, Trip-Hop.

- Vad gör dig glad?
- En tidig och stillsam morgon.

- Vad gör dig arg?
- Det mesta.

- Vad önskar du dig mest i hela världen?
- En fruktträdgård och en städerska vore inte så dumt.

- Vad är du missnöjd med?
- Jag vet inte. Men definitivt något.

- Anser du dig vara en god människa?
- Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0