stycka, inte sticka!

I eftermiddags var jag och Meya på biblioteket och som vanligt släpade vi med oss hem kilovis med böcker. Jag hittade boken Do Redo - konsten att slakta en tröja, en bok som är en riktig inspirationsbomb. Imorgon ska jag på jakt efter gamla stickade tröjor och försöka väcka fram den kreativa sidan... Utmaningen blir inte att skapa, utan att avsluta projektet. Det sistnämnda är inget jag brukar genomföra, har en flyttkartong full med oavslutade projekt. Kanske lider jag av en sällsynt separationsångest haha ha...





Kommentarer
Postat av: Emma

Så söt du är med dina oavslutade projekt! =)



Jag är typ likadan...hmmm, med mina tavlor i alla fall...

2008-10-14 @ 18:47:41
URL: http://emmashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0