identifikation

Jaha, då sken solen idag med. Känner mig tvungen att vara riktigt produktiv idag, kanske tar jag med mig kameran och fångar de varma höstfärgerna. Men innan dess måste jag hinka i mig lite mera kaffe. Morgonen har varit lite skrikig. Tristans Legobrandbil raserade och jag är "dumma mamma" som inte kan laga den 5 minuter före dagis- och skolavgång. Det är just då jag vill ta på mig ytterkläderna och säga hej då, nu är jag inte din mamma mer.
Egentligen har jag lite svårt att identifiera mig som en mamma. Jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt. Det är lättare om jag får vara jag, dvs.....jag. Äh nu blev det trassligt här. Jag får utveckla detta senare, typ imorgon efter föräldrarmötet. Då kan jag ge lite mer konkreta exempel.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Januska!!

Så bra du skriver!!!!

Jag hoppas att allt är bra med dig!!

Hur går det med stickandet? Har du tråkigt kan du alltid sticka en halsduk till mig!!

Kram kram

Madde

2008-10-14 @ 11:08:12
Postat av: Emma

Jag tycker du är den BÄSTA mamman som finns, önskar att min mamma var som DU!



<3

2008-10-14 @ 18:48:58
URL: http://emmashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0