det sägs att det alltid kommer nya tider

Ja och en ny tid är ju här. Sommartiden. Tänker alltid på Gyllene Tider och deras otroligt löjliga låt Sommartider från 1979. Den etsar sig fast och mitt huvud nynnar irriterande på denna melodi.

Igår besteg jag Malmös motsvarighet till Mount Everest. Den högsta av Holmabackarna. Klockan var 20.29 och jag var den enda som kunde bevittna Hyllietornets nedsläckning från denna spektakulära höjd. Handen på hjärtat var jag väldigt besviken då jag hade förväntat mig att fler skulle ta hänsyn till  WWF´s Earth Hour http://www.wwf.se/v/klimat/earth-hour/1233033-karta-earth-hour
Vägen upp var ett lidande, Theralen i blodet och en backe med en ungefärlig lutning på 85°.

Dagens syndabekännelser:
* Tanja, härmed vill jag be dig om ursäkt för att jag inte har hört av mig på hela helgen. Förlåt.
* Rodde, förlåt att jag har varit ett rövhål hela helgen. Förlåt att jag har tagit siesta från mitt liv och därmed tagit ifrån mig all den ansvar jag egentligen har. Förlåt. (Jag är fortfarande sur på dig så du vet.)

Kan någon förklara hur man sladdar över bilder från telefonen till datorn? Vore tacksam och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0