nu så;

Det var ett tag sedan jag skrev på bloggen, har varken haft lust eller tagit mig tid att skriva. Och handen på hjärtat, har jag inte riktigt fattat varför jag följer denna blogghysteriströmmen...

Så detta återupptagande vill jag tillägna min bordskollega och glädjespridare Tanja.

Livet suger just nu. Är expert att hamna i konflikter och det värsta är att jag roas av det. Det ger mig en kick att gå runt och vara ilsken.
Sedan en månad sedan är jag på ett arbetsrehab. I början vet man inte vem som är personal eller "den andre" då majoriteten av personalen är i större behov av rehab än någon annan. Dock kan man glädjas av att man inte stannar på detta ställe... till skillnad från andra.

Fredag idag. Fredag innebär att man är ledig i två dagar framöver. Jag avskyr ledighet. Då har jag inget att göra och det irriterar mig. Dessutom är barnen som tjatigast. Det ska bakas, jag vill inte baka. Det ska pysslas, jag vill inte pyssla det du vill pyssla. Det ska lekas på lekplats, det vill inte jag för att då fryser jag och ni blir skitiga och vi har ingen tvättid och bla bla bla... Jag avskyr ledighet och livet suger.

Kommentarer
Postat av: Tanja :)

Haha du är för jävla skööön darling! Livet kommer inte alltid suga! Det vet jag så säkert som att jag heter Tanja.. Du är underbar! <3

2009-03-13 @ 15:57:32
URL: http://n3v3r3ndingst0ry.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0